13 лип, 2018 0 Коментарів

Запрошує Центр української культури та мистецтва

Центр української культури та мистецтва нещодавно представив низку нових проектів, серед яких персональна виставка творів Тетяни Петенко «Тиха радість», серія робіт від Наталії Трикіші «Клаптикові історії» та колективна виставка викладачів і студентів Київського державного інституту декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. М. Бойчука «Арт-паралелі».

Авторська серія робіт Тетяни Петенко «Лети, моя душа» виконана в техніці сухої пастелі та присвячена квітковій красі, торжеству життя. Також відвідувачі мають змогу помилуватися серією її робіт «Мої фантастичні риби», створеною на натуральному шовку в техніці батику.

Тетяна Петенко – художниця і педагог. Свого часу отримала ІІ премію на одному із престижних всесоюзних конкурсів з розробки ювелірних прикрас. А її дизайнерська розробка приладу для ювелірної промисловості експонувалася на ВДНГ України.

Пані Тетяна – учасниця багатьох виставок, конкурсів, інших творчих заходів. Її роботи знаходяться в приватних колекціях у Франції, Австрії, Німеччині, Канаді, Ізраїлі, США, Білорусі, Казахстані, Молдові, Росії. Мисткиня заснувала Арт-студію, в якій за власною методикою успішно навчає дітей секретам малювання. Із задоволенням проводить майстер-класи і для дорослих.

Працює в різних техніках, використовуючи різноманітні матеріали. При цьому, кожна її картина несе в собі романтику, сповнена спокою, радості і добра. Художниця полюбляє райдужні барви та життєрадісні кольори. Її улюбленим мотивом є квіти, як давнє й прекрасне явище життя.
Особливу увагу відвідувачів привертають квіткові композиції Тетяни Петенко «Троянди з мушлею», «Цвіте вишня», «Мальви», «Бузок», «Троянди в червоній вазі». Спогади про дитинство надихнули художницю на створення робіт «Ведмедик», «Зайчик у рожевому капелюшку», «Котик», «Мрії про пурпурове вітрило», «Казкове рандеву».

Другий проект Центру – серія робіт Наталії Трикіші «Клаптикові історії». Тут експонують близько 40 панно в техніках печворку, квілтінгу та арт-квілту, створених за картинами відомих художників. Також майстриня черпає сюжети з фотографій та вінтажних листівок. Це перша персональна виставка талановитої мисткині, яка вдало експериментує, створюючи унікальні роботи.

Цим видом рукоділля Наталя займається близько 4 років. Бере активну участь у колективних тематичних виставках. Приміром, у VІІ Святі Новорічної Іграшки, яке відбулося в грудні минулого року в Центрі української культури та мистецтва.

Багатьом відома техніка печворку (шиття з клаптиків тканини). А квілтінг – поняття ширше, адже тут використовуються спеціальні техніки стібків, які надають тканині цікавішої фактури. Для техніки арт-квілту притаманне застосування окрім стібків вишивки і батику (розпису по тканині).

Серед представлених робіт – «Прогулянка Венецією», «Італійський пейзаж», «Гірський пейзаж», цикл творів за картинами зарубіжних художників.

Також Центр української культури та мистецтва нещодавно презентував виставковий проект «Арт-паралелі». Нова експозиція представляє графіку, живопис та фотографії авторів різних поколінь – викладачів та студентів Київського державного інституту декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. М. Бойчука.

Демонструючи цілком відмінні мистецькі уподобання, автори беруть за основу найважливіші першоелементи, з яких виникають асоціації, емоції, народжуються роздуми та враження. Проект «Арт-паралелі» виник із прагнення об’єднати в одному виставковому просторі різні за характером втілення формальні рішення у царині абстракції.

У роботах студентів І курсу кафедри монументального живопису Валерії Радченко, Дарини Святун, Віти Комірної, Анастасії Васильєвої, Вікторії Глущенко, Анастасії Калініченко та Ангеліни Шамайло нефігуративне мистецтво з’являється у вигляді композицій-вправ, у кожній з яких використано один з елементів, що відтворює певний настрій або стан.

У геометризованих мотивах робіт Лілії Журавель-Змєєвої відчутне тяжіння до узагальненості форм монументального мистецтва і разом з тим присутній своєрідний спогад про культуру минулого.

Катерина Гончар з яскравих поліхромних силуетів створює площинно-просторові композиції, наділені водночас властивостями живопису та рельєфу.
Відтворений через фактури та складні сполучення кольорів звичний світ невпізнанно змінюється у світлинах Ірини Міщенко.
У графічному циклі «Гага Його» Марини Ващенко виникає чудернацьке поєднання фольклорних мотивів та вигадливо-вишуканої пластики фантастичних істот.

Виставка «Арт-паралелі» - це спроба простежити, як закони композиції та формотворення, увага до фактури поверхні проявляються у творчості різних за темпераментом та мистецьким досвідом авторів, дозволяючи відтворити найрізноманітніші думки та емоційний стан.

Едуард ОВЧАРЕНКО

Запрошує Центр української культури та мистецтва
Запрошує Центр української культури та мистецтва
Запрошує Центр української культури та мистецтва




Передати мить в живопису
Культура 05 чер, 2018

Передати мить в живопису

В Українському фонді культури працює виставка сучасної української художниці, члена художнього...


Перлини з бісеру
Культура 10 травня, 2018

Перлини з бісеру

Центр української культури та мистецтва запросив на Всеукраїнську виставку «Бісер: Вчора. Сьогодні....


Передчуття дива
Культура 28 гру, 2017

Передчуття дива

Протягом грудня у Центрі української культури та мистецтва тривало «VІІ Свято новорічної іграшки»....

Віктор Жердицький: Тумгоєва просто продали
Коментарі 0 Комментариев

Віктор Жердицький: Тумгоєва просто продали

Кадиров платить великі гроші за видачу своїх особистих ворогів – людей, які воювали в Чечні. Зараз ці хлопці боронять територіальну цілісність України....

22 вер, 2018
Віктор Жердицький: замість реальної декомунізації у нас показуха
Коментарі 0 Комментариев

Віктор Жердицький: замість реальної декомунізації у нас показуха

Українцям треба позбутися комплексу меншовартості. Але ті хлопці, які сьогодні керують державними установами не мають такої мети. Бо досягнення її є важкою і кропіткою працею, яка робиться з любов'ю до свого народу. А ось знести 300 пам'ятників і...

21 вер, 2018
Микола Голомша: чому влада не використовує докази про 36 затриманих росіян у Гаазькому суді?
Коментарі 0 Комментариев

Микола Голомша: чому влада не використовує докази про 36 затриманих росіян у Гаазькому суді?

Зараз треба відправити про них данні до Міжнародного суду в Гаазі, куди двічі зверталася Україна. Зокрема, щодо подій в Криму і в ОРДЛО. Але ці звернення виявилися безрезультатними. У прокурора МКС виникли зауваження до нашої держави. Вони...

20 вер, 2018