Загадка Всесвіту — Людина
Молоді театральні колективи все впевненіше завойовують мистецький простір столиці. Один з них — «Театр раскольніков» нещодавно запропонував на суд глядачів свою нову роботу — виставу «Не сідай в машину, де двоє» за оповіданнями Людмили Петрушевської.
Молоді театральні колективи все впевненіше завойовують мистецький простір столиці. Один з них — «Театр раскольніков» нещодавно запропонував на суд глядачів свою нову роботу — виставу «Не сідай в машину, де двоє» за оповіданнями Людмили Петрушевської.
Ідейними натхненниками «Театру раскольніков» стали Олег Бабич та Олеся Савченко. У 2015 році вони ризикнули і зважилися на експеримент — створення власного театру, де можна було б реалізувати свої творчі можливості. Зараз у театрі активно використовують метод Михайла Чехова. Олеся -кваліфікований викладач цього методу в Україні.
3 липня того ж року відбулася прем’єра вистави «Перший зустрічний» за мотивами однойменного оповідання О. Купріна. Драматургію до цієї п’єси написала режисер вистави Олеся Савченко, сценографію продумав художник Микола Костюшко. Саме цією постановкою «Театр раскольніков» увірвався до театрального простору столиці.
У репертуарі театру — «Моторошна вистава» за готичними творами світових класиків; мікс імпровізації, перформансу і моновистави «Мені тебе вже не треба»; вистава «Зощенко», що стала першою комедією в репертуарі театру; «Сни Ейнштейна» — інсценування за однойменним романом Алана Лайтмана; «Срібний вечір. Ні слова в прозі» — поетична вистава для холодних зимових вечорів; а під час вечора української поезії «Розмова про любов» звучать вірші Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесі Українки, Олени Теліги, Ліни Костенко та інших майстрів поетичного слова.
Всі три роки актори беруть активну участь в театральних фестиваль, де глядачі відзначають цей творчій колектив за їхню ексцентричність. У центрі постановок «Театру раскольніков» завжди стоїть людина, саме в ній приховується найбільша загадка Всесвіту.
Нова вистава стала режисерським дебютом для провідного актора театру Олега Бабича. Життя навколо нас на жаль складається далеко не з рожевих барв. Інколи небезпека може чекати там, де її зовсім не чекаєш. Так трапилося і з головною героїнею Клавою (Олеся Савченко). Звичайна прогулянка вечірнім містом закінчилася для неї пригодою, яка напевне залишиться у пам’яті на все життя. З одного боку ця вистава — попередження, що навколо тебе не лише ті, хто бажає тобі добра. А з іншого — заклик не здаватися, адже навіть з найгіршої ситуації вдається знайти вихід, якщо ти щиро в це віриш. І допомога може прийти звідти, звідки ти її не чекав.
В основу спектаклю покладено однойменне оповідання. Однак доповненням є новели Л. Петрушевської «Гігієна». Це лише невеликий епізод, але він переконливо продовжує думку про те, які небезпеки можуть чекати на кожного з нас.
Центральний образ у виставі Клава, роль якої виконує Олеся Савченко. Актриса вміє швидко перевтілюватися, кожне її слово, кожен рух змушують глядачів вірити, що вони дивляться не виставу, а мимоволі стають свідками моторошних подій із чужого життя. Яскраві ролі Марини Пучерової (Охоронниця), Катерини Дупліхіної (Прибиральниця), Тетяни Казидуб (Подружка) та Олега Бабича (Мужик) хоча й другорядні, але не менш важливі.
Доповнюючи один одного, актори гармонійного складають одне ціле, як злагоджений ансамбль.
На початку вистави звучать популярні пісні, а ведуча пропонує скуштувати екзотичні напої. Це допомагає налагодити тісніший контакт з глядачем. Далі присутніх у залі чекає ще багато інших сюрпризів. Отож сумувати навряд чи доведеться. А в «Театрі ракольніков» вже розмірковують над тим, чим здивувати глядача наступного разу.