РФ втричі збільшила фінансування пропаганди з початку війни з Україною

  • 319

Велика частина з виділених грошей була витрачена в березні, під час активної фази війни.

РФ втричі збільшила фінансування пропаганди з початку війни з Україною

З початку війни з Україною уряд Росії втричі збільшив фінансування державних ЗМІ.

За період з січня по березень за статтею «Засоби масової інформації» з федерального бюджету було виділено 17,4 млрд рублів. У минулому році за аналогічний період ця сума склала 5,4 млрд рублів, повідомляє The Insider.

Велика частина з виділених грошей була витрачена в березні, під час активної фази війни Росії проти України. З бюджету було виділено 11,9 млрд рублів — удвічі більше, ніж за січень і лютий разом узяті (5,5 млрд).

Витрати на ЗМІ обганяють навіть такі показники, як фінансування армії (зросло лише на 11%, до 824 млрд рублів), витрати на національну безпеку і правоохоронні органи (збільшилися на 5,6%, до 501,6 млрд рублів). І навіть витрати на соціальну підтримку громадян, незважаючи на кризу та інфляцію, збільшилися лише на 6,5% (1,719 трлн рублів).

Всього на фінансування ЗМІ, відповідно до закону про держбюджет, за рік має бути виділено 114,8 млрд рублів. 28,7 млрд — для АНО «ТВ Новини» (керуючої RT), 25,2 млрд — для ВТРК, 1,73 млрд рублів — для Громадського телебачення Росії, 1 млрд — для телецентру «Останкіно», 6 млрд — для Першого каналу, 1,8 млрд-для «зірки». Також у вигляді колективної субсидії 7,5 млрд рублів з бюджету підуть Першому каналу, НТВ, ТРК «Петербург», «ТВ Центру» і «Каруселі». 9,3 млрд рублів витратять на МІА «Росія сьогодні», 3,6 млрд — на ИТАР-ТАСС.

За даними видання «7×7», після початку війни у чверті російських регіонів Росії закрилися місцеві ЗМІ. Всього з 24 лютого були заблоковані або припинили роботу понад 30 видань. Роскомнагляд заблокував сайти «Медузи», Euronews, «Медіазони», «Кавказького вузла», Бі-Бі-Сі, «Радіо Свобода», DW. «Ехо Москви» припинило роботу після блокування і звинувачень у публікації матеріалів із закликами до екстремістської діяльності і з «фейками» про дії російської армії в Україні. «Нова газета» повідомила про припинення роботи після другого попередження від РКН через «згадування НКО-іноагенту без маркування». Про тимчасове припинення роботи після блокування заявив і телеканал «Дождь».