Художниця з Херсона малює на облицювальній плитці історії окупованого Херсона
Своїми роботами художниця показує, що зараз відбувається в окупованому Херсоні.

За місяці повномасштабної війни Росії проти України Юлія Данилевська зобразила у своїх малюнках Маріуполь, мародерів, мертвого десантника, людей, що ховаються у ванній від вибухів, будівлі, охоплені полум’ям, й інші сюжети війни. Художниця для малювання використовує різноколірні маркери. Малюнки наносить на білу керамічну плитку.
Кожна така плиточка розповідає окрему історію. «Гори трупів мені малювати не хотілося, я вирішила показувати якісь тонкі моменти, що на тлі інших злочинів російської армії можуть залишатися непоміченими. Наприклад, у мене є картинка, де рука окупанта знімає золоту сережку з вуха українки», — каже Юлія Данилевська.

Ще Юля пробувала вишивати свої малюнки, виконувала роботи звичайними чорними нитками. Але потім зрозуміла, що вишивання потребує багато часу, а на плитці можна швидко зобразити ідею, яка спала на думку. «Так ідея не встигає вислизнути» й одразу перетворюється в малюнок. Техніка нанесення маркером зображення на керамічну плитку стала основною. «Я люблю використовувати прийом буквалізму — малюю Ісуса з кульбабою, бо „Божа кульбабка“, чи буквально танці на кістках», — розповідає Юлія.
Вона пояснює, що розуміє, як іноді небезпечно носити із собою телефон, бо окупанти можуть переглядати фото та відео з особистих архівів. Проте для мисткині зараз важливо малювати те, що вона бачить навколо, і спілкуватися своїми роботами з людьми.