Дві опери в одній виставі

Щойно у Київському академічному театрі оперети відкрили новий театральний сезон, а вже відбувалася прем’єра. Максим Булгаков у театрі в фойє поставив виставу «Театр у кишені, або всі ролі зайняті» на музику В.-А. Моцарта. Ця робота стала сміливим творчим експериментом театру. Якщо у структурі німецької комічної опери зінгшпіль чергуються вокальні арії та розмовні діалоги, то в новій музичній виставі театру чергуються дві комічні опери Моцарта «Директор театру» та «Бастьєн і Бастьєнна».

Щойно у Київському академічному театрі оперети відкрили новий театральний сезон, а вже відбувалася прем’єра. Максим Булгаков у театрі в фойє поставив виставу «Театр у кишені, або всі ролі зайняті» на музику В.-А. Моцарта. Ця робота стала сміливим творчим експериментом театру. Якщо у структурі німецької комічної опери зінгшпіль чергуються вокальні арії та розмовні діалоги, то в новій музичній виставі театру чергуються дві комічні опери Моцарта «Директор театру» та «Бастьєн і Бастьєнна».

Сюжет нової вистави присвячується темі закулісся. Її творці намагаються показати, що артисти після того, як знімають грим та театральні костюми, стають звичайними людьми зі своїми бажаннями, мріями та сподіваннями. Немов відкривається таємнича завіса театру, аби глядач відчув як містика та вселощі переплітаються в єдиний танок під назвою життя.

Директор театру та його помічник буф підбирають трупу на ролі зінгшпіля «Бастьєн і Бастьєнна», яку вони всі разом і зіграють на сцені театру. Дві примадонни вимагають особистих преференцій і великих гонорарів від свого керманича. А той, погрожуючи закрити спектакль закликає всіх думати про високе мистецтво.

До речі, одноактна опера зінгішпіль «Бастьєн і Бастьєнна» написана Моцартом коли йому було лише 12 років, а поставлена тільки через сто років після смерті композитора 1890 року в Берліні. Це неперевершено ніжна музична історія про двох закоханих: юну пастушку Бастьєнну та її коханого Бастьєна, щастю яких прагне зашкодити чаклун Колас.

Вистава «Театр у кишені, або Всі ролі зайняті» відкрила нову сторінку в творчій біографії молодих артистів Валентина Котенка (Колас), Дмитра Шарабуріна (Буфф, тарган), Кирила Басковського (Едлер, тарган), Олени Арбузової (мадам Герц, Бастьєнна), Яни Татарової (мадемуазель Зільберкланг, Бастьєнна), Анатолія Погребного (Фогельзанг, Бастьєн), Оксани Мірсон (мадемуазель Фогельзанг), змусила подивитися на цих виконавців з іншого боку. Їхні герої зображені вигадливо і несподівано, вони імпресивно торкаються актуальних питань впливу влади та грошей на почуття і вчинки людей.

А як зазначив режисер-постановник вистави Максим Булгаков: «Якщо відчувається фальш у словах, то шукати правди варто в діях!»

Фото надані театром

Дві опери в одній виставі