Литва слідом за Латвією припинить мовлення російського телеканалу «Дождь»

  • 120

У Литві з 8 грудня буде припинено трансляцію російського телеканалу «Дождь» — слідом за відповідним рішенням про анулювання владою Латвії ліцензії для цього мовника.

Литва припинить мовлення російського телеканалу «Дождь»
Литва припинить мовлення російського телеканалу «Дождь»

Про це повідомляє видання Delfi із посиланням на Литовську комісію з радіо та телебачення.

Латвійський дозвіл на мовлення давав каналу право розповсюджувати створений контент у країнах ЄС, росії, США та інших країнах.

«Він був включений до списку програм, які ретранслюються мовниками телепрограм, що надають послуги в Латвії, послуги постачальників аудіовізуальних медіапослуг на запит, доступний на платформі обміну відео YouTube. Після анулювання ліцензії на мовлення „Дождя“ він з 8 грудня не буде доступний і в Литві», — повідомила комісія.

2 грудня Національна рада з електронних засобів масової інформації (NEPLP) Латвії оштрафувала телеканал «Дождь» на 10 тисяч євро за показ в ефірі мапи з окупованим Кримом у складі росії та слова «наша армія» стосовно російської армії. Днем раніше, закликаючи глядачів ефіру писати про порушення при проведенні мобілізації та воєнні злочини, ведучий Олексій Коростельов сказав: «Ми сподіваємося, що багатьом військовослужбовцям у тому числі ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті».

Головний редактор «Дождя» Тихон Дзядко після інциденту заявив, що телеканал не займається передачею спорядження будь-якій армії, втому числі — російській. За його словами, ведучий в ефірі обмовився, за що був звільнений. Зображення Криму у складі росії Дзядко назвав «помилкою дизайнера». Очільник «Дождя» висловив переконання, що «підстав для позбавлення телеканалу ліцензії немає».

Служба держбезпеки Латвії рекомендувала МВС включити Коростельова до «чорного списку» осіб, яким заборонено в’їзд до країни.

Нагадаємо, вчора, 6 грудня, Національна рада з електронних засобів масової інформації (NEPLP) Латвії анулювала ліцензію на мовлення російського телеканалу «Дождь».